Wie zijn wij

Geboren, getogen en nauwelijks weg te krijgen uit Dwingeloo, dat is Bram. 32 winters jong waarvan de afgelopen 4 jaren als eigen ondernemer met zijn organisatie en evenementenburo. Van bedrijfsfeesten groot en klein tot dorpsfeesten en festivals in het gehele land, organiseren is zijn passie. Toch Bram? "Klopt helemaal! Na verschillende functies in het festivalwereldje heb ik tijdens de pandemie het roer om gegooid en ben ik in het diepe gesprongen om te kijken of het mogelijk was om van mijn hobby mijn werk te maken. En dat is gelukt! Ik doe sindsdien alleen maar leuke dingen! Het is gewoon heel leuk om bezig te zijn met dingen waar men plezier van gaat hebben 🙌🏼, dat zie ik als een win-win. Ik doe wat ik leuk vind, kan er mijn brood van kopen en een ander beleefd er plezier aan. 🥳 En met La Vita Toscana is dat eigenlijk ook zo. Jaren geleden waren Jorik en ik collega's en zijn we daarna beiden voor onszelf begonnen. Al vrij snel kwamen we elkaar weer tegen "in 't veld" en zijn we onze krachten gaan bundelen en gaan we tegenwoordig veel als duo op pad💪🏼. Dit smaakte naar meer en zo kwamen we uiteindelijk op het idee om naast ons werk ook hobbymatig een leuk project aan te gaan vliegen. Na vooronderzoek en diverse reisjes zijn we uiteindelijk in Toscane beland✈⛱. Hier hebben we vorig jaar de kans gekregen om 3 mobile homes over te kopen. Nadat ik dit met Lennart (jeugdvriend en goede kameraad) had besproken, raakte hij ook enthousiast en wilde graag meedoen. Een paar borrels, reisjes en overlegjes verder was daar La Vita Toscana. Om af te ronden, hier zie ik net als bij mijn werk een win-win. Naast dat wij nu zelf regelmatig in onze mobile homes in Toscane te vinden zijn, kunnen we ook andere mensen voor zeer schappelijke prijzen hiervan laten genieten, en dat is toch top!"
Mijn naam is Jorik Schuur. Nog maar 29 jaar geleden zag ik voor het eerst het licht in Kampen. Sinds een jaar of 6/7 woon ik nu in Zwolle, samen met mijn vriendin Zoë. 5 jaar geleden ben ik voor mijzelf begonnen in de verkeerstechniek. Bij festivals en wegwerkzaamheden zorgen wij voor wegafzettingen en omleidingen. 🚦🛑 Mijn passie voor vakanties in Italië is met de paplepel ingegoten. Als gezin zijn wij jaren achtereen op kampeervakantie naar Italië geweest; van de meren in het Noorden tot middenin Toscane, inmiddels ben ik overal geweest. Enkele van mijn mooiste jeugdherinneringen zijn hier onstaan, op de verschillende campings. Van dagen lang voetballen met vriendjes, chillen bij het zwembad tot aan de mooiste, pittoreske stadjes bezoeken. In de pubertijd had ik overigens niet zoveel interesse meer in diezelfde stadjes 😜🍻 Afgelopen jaar zijn wij 2x op camping Paradiso in Viareggio geweest. Dit voelde voor mij gelijk als thuiskomen, een typische Italiaanse familiecamping met een prachtige ligging. Het beste van Toscane komt hier samen; de prachtige natuur, vlakbij het strand en (enkele van) de mooiste Toscaanse steden binnen handbereik. Toen de kans zich voordeed om hier te investeren in mobile homes, hoefden wij niet lang na te denken. Hoe mooi is het dat we nu dit enthousiasme en dit prachtige plekje met anderen kunnen delen? 🇮🇹🤌🏼
29 jaar geleden geboren in Hellendoorn, dat is Lennart. Na 5 jaar elke zomer in Dwingeloo op de camping te hebben gestaan zijn wij 24 jaar geleden verhuisd naar Dwingeloo. 🤩Sinds 4 jaar woon ik samen met mijn vriendin Daphne en hebben wij een trouwe viervoeter genaamd Otto. 🐶 Na een aantal jaren in het vastgoedmanagement te hebben gewerkt ben ik een jaar geleden begonnen als zelfstandige in het vastgoedadvies. Van projectleider tot inspecteur op bouwkundig vlak verhuur ik mijzelf aan woningbouwcorporaties en adviesbureaus. Ook wel: de technische man van ons 3! 👨‍🔧 Van kleins af aan ben ik in de zomer op campings te vinden, eigenlijk door heel Europa. Vroeger met mijn ouders en broer en zus in de caravan en tegenwoordig met de camper. Afgelopen augustus trokken wij nog door Toscane toen Bram belde: ‘’Lennart het gaat gebeuren!’’🥳🙌 Voor ons als ondernemer een spannende zet om te investeren in vastgoed in een ander land. Maar tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt gehad en nu al vele mooie herinneringen gemaakt! En wie zegt er nou nee tegen een aantal keer per jaar naar Italië! 🇮🇹

La Vita Toscana

Wij zijn 3 goede vrienden met een uitgesproken voorliefde voor Italië in het algemeen, en Toscane in het bijzonder. Het Toscaanse leven (la Vita Toscana) is iets waar wij jaren geleden al verliefd op zijn geworden, en waar wij iedereen dolgraag kennis mee willen laten maken. Toen de mogelijkheid zich voordeed om eigenaar te worden van 3 mobile homes op de prachtige Italiaanse familie camping “Paradiso”, hoefden wij niet lang na te denken.

Thuis in Italië

Inmiddels zijn we al meerdere keren te gast geweest op deze camping en iedere keer voelt het weer als thuiskomen. Door onze uitgebreide kennis van de regio zijn wij in staat om onze gasten te voorzien van de beste tips en bezienswaardigheden. Schroom dan ook niet om onze hulp in te schakelen, wij staan voor u klaar om ervoor te zorgen dat u een droomvakantie beleeft!